Sidor

fredag 19 april 2013

Tummen upp, tummen ner

Jag längtar efter...

Vi vi veta vad barnen längtar efter 
så vi ber dem att avsluta följande menig:
Jag längtar efter.........
- Tills jag blir vuxen  en häst och ett kreditkort.
Stina
- Jag längtar efter att resa till Turkiet och efter 
att jag och Linnea skall åka till Lundbybadet.
Klara
- Jag längtar tills vi skall åka till Italien och vi 
skall åka till London och tills jag skall få ett nytt syskon.
Ebbe
- Jag längtar till Lundbybadet.
Linnea
- Inget speciellt.
Otto
- Tills det är sommarlov och till Turkiet och mina kusiner.
Teoman
- Jag längtar till sommaren.
Hannes
- Jag längtar tills jag och Tilda skall åka till rymden och tills jag blir vuxen då kan jag bli kock och  Anna skall åka till Vinga. 
Flicka
- Jag längtar till Lefkas.
Elin
- Jag längtar till jag skall åka till Frankrike med fyra andra familjer.
Anna
- Jag längtar efter att åka utomlands.
Alicia B
- Jag längtar till sommarlovet, kreditkort och redbull.
Axel
- Jag längtar tills jag skall bli rymdforskare och till att åka till månen med Alicia.
Tilda
- Till Ullared och sommaren och till mellanmålet för jag är hungrig.
Agnes Lj
- Till min födelsedag, sommarlovet och till att få nya kaniner och till fredag för då kanske jag skall följa med Agnes till Las Palmas.
Alice J
- Till sommaren och vi skall åka till Legoland och Lalandia.
Alice A
- Sommaren Danmark och utomlands.
Frida
- Till att vi skall åka till Kroatien.
Pojke





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar