Sidor

torsdag 21 mars 2013

Uppträda och berätta

Sova över
- Vi har sovit över hos varandra. På dagen typ
Sova över
 lekte vi och köpte godis. Vi kollade på Melodifestivalen
 tillsammans och så åt vi dipsås och morötter och gurka 
och popcorn med smör  på också doppade vi popcornen
 i dipsåsen och det var jättegott.
Och Annas kanin Sprite låg mitt emellan oss
och då ramlade jag ner från soffan.
Sen när vi röstade på artisterna så röstade vi
 på Yalla dansa sawa,Therese och Ulrik Munther.
och sen så gick vi och lade oss, när vi vaknade
 på morgonen väckte Anna mig.
När jag väckte henne så hade hon vatten på sitt
 bord och jag fick gå till toan och dricka.
Och sen när vi hade gått upp så tog vi filtar på oss
och så gjorde vi in till Annas lillasyster och kikade
 på henne sen åt vi frukost, sen kolla vi på TV och sen gick jag hem.
Flicka och Anna

Karl undrar hur lillasyster såg ut när hon låg och sov Flicka och Anna lägger sig på golvet och visar.

Stå på huvudet
En flicka vill visa att hon kan stå på huvudet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar