Sidor

fredag 1 mars 2013

Tummen upp, tummen ner

Vi fortsätter att tala med barnen om hur vi ska
få dem att känna att de går på Opalen när de 
är på fritids.
Vi frågar hur de tycker att det gått hit hittills.
Så här säger barnen:
- Jag tycker det funkar bra för att flicka och flickan i Graniten hjälpte mej med hästpusslet.
Klara
- Det har gått bara för innan har nästan bara Kristallen lekt med Kristallen, för då lär man inte känna Graniten.
Linnea
- Jag tycker de har gått jättebra. Innan vi hade det här brukade jag leka med Ludde och nästan bara Kristallen. Nu leker jag bara med Ludde.
Axel
- Jag tycker att det gått bra men annars tycker jag inte att det gått så bra när jag är van att leka med andra. Jag vill att det ska va grupper med som jag leker med hela veckan.
Alice A
- Jag tycker att det gått bra, men jag tycker också att det skulle kunnat vara lite bättre. För att jag tycker att samlingen varit bra så som vi har suttit där. De är ganska många som kommit av sej och lekt med samma.
Flicka
- Ingen kompis har följt med mej. Inte från förskolan till fritids.
Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar