Sidor

fredag 29 oktober 2010

Uppträda och berätta


SOVA ÖVER
- Jag var på hockeyträning i lördags och sen efter träningen åkte vi hem till farmor och farfar och träffa kusinerna. Etter det åkte vi hem och väntade en stund och då kom Elias och skulle sova över. På kvällen när vi hade ätit godis och tittat på TV och sånt då hade mamma ställt upp sängen och Elias tyckte inte den var skön så jag fick ligga där istället. Men sen ville jag också ligga i min säng. Då ville jag också ligga i hörnanoch då ville Elias det också. Så jag drog i hans kudde så han skulle flytta på sej och då drog han i mitt hår. Så blev vi sura på varandra och somna.
Albin
Fråga till Albin:
- Vem låg i hörnan?
Evelina
- Elias.
Albin
- Var låg du?
Stina
- Ytterst.
Albin
BARNDOP
- I söndags var jag på barndop. Det var min pappas jobbarkompis barn. Det var tråkigt. Det blev bättre när deserten kom in. Den var god.
Hugo
NY SÄNG
- På lördag då var Robert bartender hos hans kompis farsa för han fyllde 50 år. Och sen så fick Jannike och Robert en ny säng och jag fick Roberts.
Linus
Fråga till Linus:
- Var det en dubbelsäng?
Viking
- Jag hade min vanliga säng så la de den under.
Linus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar