Sidor

fredag 1 oktober 2010

Tummen upp, tummen ner


GLAD, LEDSEN
Barnen fick berätta något som gjort dem glada och något som gjort dem ledsna.
Jag blev glad när........
Jag blev ledsen när...
- jag fick en kusin.
- den dog.
Tilda- jag fick reda på att jag skulle få två till kusiner.
- min kusin hade krockat.
Stina- jag fick reda på att jag skulle få en hund.
- min mormor dog.
Flicka- jag fick en till kusin
- min gammelmormor dog
Clara- jag fick min lillebror.
- min hamster Molly dog.
Julia- jag fick gå i denna skolan.
- barnen förstör samlingen.
Albin- jag gjorde ett mål mot Danmark i krysset.
- min gammelmorfar dog.
Elias- vi vann Gustavs cup.
- min katt dog.
Hugo- alla barn trösta mej.
- jag fick åka in till sjukhuset.
Isac- jag fick höra att vi skulle träna med Frölunda och titta på dom stora Frölunda
- vi fick böter i Norge.
Andreas- jag köpte en hamster och Jannike en kanin.
Linus- jag fick min hund Emma.
- när en jag kände dog.
Alfred
- när jag fick en BMX
- fick åka in till sjukhuset.
Pontus
- jag fick åka ambulans
- jag skada mej.
Filip
- fick en lillasyster.
Måns
- när vi skulle spela innebandy
Petter
- jag fick låna en hamster.
- vi inte fick spela Zenitcupen.
Viking
- jag fick höra att vårt hus är ett stuteri.
- min mormor dog.
Hugo
- jag fick reda på att min allra bästa kompis skulle gå i min klass.
- gräddnos dog.
Louise
- jag fick reda på att jag skulle få min kusin Noel.
- min farfar dog.
Linnéa
- fick ett kusinbarn.
- fick en golfklubba i huvudet.
Irma
- fick en lillasyster.
- jag slog Irma med en golfklubba i huvudet.
Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar