Sidor

fredag 27 maj 2011

Tummen upp, tummen ner

MIN HEMLIGHET
Barnen fick berätta något som de trodde att inte någan annan av oss på fritids visste om dem. Och eftersom en del föräldrar inte heller vet det som de berätta står det inte namn under det som en del barn sa.
- Jag köpt glass utan att min mamma vet det.
Flicka
- jag har varit på Malmgrens utan att min mamma vet.
Flicka
- Jag har simmat 1000 meter.
Flicka
- Jag har fått en glass utav min pappa.
Flicka
- Jag kan göra handvolt.
Flicka
- Jag kan hålla balansen på min sparkcykel jättelänge.
Tilda E
- Jag har kört moppe och det vet inte min pappa.
Pojke
- Jag kan göra sittpiruett och liggpiruett på isen. Jag har träffat Morgan Alling och suttit i Markoolios knä.
Clara T
- Jag har träffat Måns Zemmerlöv.
Henrik
- Jag har köpt godis utan att min mamma vet det.
Evelina E
- Jag har träffat Magnus Karlsson.
Albin
- Min morfar har huggit av sej 4 fingrar, så han har bara tummen kvar.
Flicka
- Jag har träffat en ful gubbe som ville ta med mej hem.
Flicka (Föräldrarna vet detta)
- Jag har sett Amy Diamond.
Evelina W
- Jag har fått en autograf av Erik Saade.
Flicka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar