Sidor

onsdag 8 juni 2011

Uppträda och berätta

FOTBOLLSTUNERING OCH PRICKMÅLNING

- Jag ska till Liseberg idag och Linneá ska kanske följa med.
Clara T
- Jag har varit i Stockholm på Gröna Lund. Vi åkte båt till Gröna Lund från slussen.
Tilda E
- I lördags var jag på fotbollsmatch och vi förlora med 5-1. Vi spelade mot Hjuvik.
Evelina E
- Jag har gjort en prickmålning. Det tog 2 dar.
Flicka
- Jag fyller år om 2 dar.
Flicka
- Jag har spelat polspel. 1.a vann vi och sista vann vi. Vi var i Hjuvik.
Henrik
- Jag spelade i Torslanda i söndags, polspel. Sista matchen så var de så konstiga i det laget.Det var en som putte Zebbe. Han som putte fick en utvisning och när han kom in på plan igen så slog han mej på munnen, då blev han utvisad igen.
Joakim
- Jag har passat min kusin Didrik och han sov över hos mej. han är 1 år. Och vi har sättit i våran båt.
Evelina W

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar