Sidor

onsdag 11 april 2012

Uppträda och berätta

Jag rider
- Det här stallet är ute i skogen, man kan åka längre än Lerum. Jag rider på fredagar. Jag kommer inte ihåg vad hästen heter, fröken heter Rebecca. Några hästar kommer från Island. Jag kan trava, tölta och skritta.

Arvid R
Frågor till Arvid:
- Vem är den andra som rider?
Viktor
- Vet inte
- Vad heter hästen?
Alex
- Kommer inte ihåg.
- Hur många år var du
Elias
- 8 år.
- Hur snabbt kan dom springa?
Arvid
- Vet inte. Flygande pass då springer hästen så fort den kan.
- Hur många hästar var det där?
Elis
- 20 st typ. 6 st rider på lektionerna.


Födelsedag
- Jag fyller år på påskdagen.
Hilda
Alva frågar:
- Är det jobbigt att födelsedagen är på påskdagen?
- Nej det är inte jobbigt för jag brukar inte fylla år på påskdagen.
Hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar