Sidor

fredag 25 oktober 2013

Tummen upp, tummen ner

När jag kommer hem 
från skolan/fritids 
brukar jag...
Vad gör barnen när de kommer hem? Hur kopplar de av?
- Jag brukar spela dataspel och äter mat.
Pojke
- Kollar p mobilen, på instagram och äter frukt och kollar på TV.
Elias B
- Går på toa och sedan spelar innebandy på altanen.
Hugo S
- Läxor och sen kollar på TV eller spelar TV-spel
Max E
- Lägger mej i soffan och gör ingenting.
Pojke
- Äta och spela på telefon.
Oscar B
- Springer in i mitt rum, kastar ryggsäcken och slänger mej i sängen och tittar på TV.
August
- Vet inte.
Erik O
- Läxan om jag har någon, äter mat och på måndagar går jag på tennis. Annars tittar jag på serier på datorn.
Ayleha
- Ser på TV, gör läxan och sen klappar jag katten.
Karolina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar