Sidor

fredag 3 december 2010

Uppträda, berätta


ADVENTSGUDTJÄNST OCH STRÖMAVBROTT
- I lördags spelade vi match i hockey. Och efter er kvart blev det strömavbrott så alla började skrika och jag stog i mål. Och så fick vi nya dresser efter matchen.
Andreas
Frågor till Andreas:
- Blev du rädd?
Evelilna
- Nej, men när jag åkte in i en Bäckenspelare då ramla dom.
Andreas
- Fortsatte ni spela när ljuset kom?
Oliver
- Ja.
Andreas

- I söndags, igår, så spelade vi match i innebandy och först så ledde vi sen så lägde dom några mål. det blev 6-9.
Erik
Frågor till Erik:
- La du nått mål?
Andreas
- Nej
Erik
- Vilken position var du?
Isac
- Back.
Erik
- Blev nån skadad?
Oliver
- Ja.
Erik

- En gång så när jag hörde när min klasskompis Albin va på innebandymatch en gång och då tappa Albin sin innebandyklubba och då körde motståndarlaget på hans klubba när han skulle ta den.
I går klippte jag mej. Den som var först i klassen som kom på det var Isac. den som klippte mej var Emma, min storebrors tjej.
Oliver

- I går så var jag med Edvin och Daniel och vi åkte på allmänåkningens åkning och sen får man åka fritt och efter en stund får man spela 2målet
Albin A
- I går var jag på 1:a adventsgudtjänst.
Erik


- I går var jag på 1:a adventsgudtjänst och det var jag på dagen. Så skulle en gå på toa och då stog Isac utanför dörren så när vi kom slog en Isac. Då så gjorde Isac också det. Och sen så sa han att han skulle brotta ner mej och då så gjorde han det. Och så sen sa jag till en "Du skulle inte brottas, du skulle gå på toa". Och då så var vi på väg och då sa han att vi bara skoja.
Flicka

- Vi sålde bakelser med Jannikes klass. Vi träffa Anna-Lena.
Linus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar