Sidor

fredag 26 november 2010

Uppträda, berätta

KONSTÅKNING OCH APOR- Jag har vart på Tullhuset. Gammelfarmor bjöd oss. och så har jag tränat hockey.
Albin A
- I lördags sov min kompis hos hos mej till söndag. På lördag spelade vi "Poseidon Cup". Det är fotboll.
Elias
- Jag var i Danmark , i Skallerup. Badade, åkte på rutschkana, sen åkte vi hem med Stena Danica.
Måns
- På söndag var jag på universeum. Det var en apa som slickade mej i ansiktet. Sen kollade jag på Svarta Änkan och världens giftigaste orm, och en äkta meteorit
Linus
- I lördags spelade jag "Poseidon Cup" och jag la ett mål. I söndags spelade jag hockeymatch.
Andreas
- I går var jag på konståkningsträning. man får ta märken. Jag har tagit alla till 6:an. Nu får jag åka utan hjälm. Vi har övat på tävlingsnummer.
Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar