Sidor

söndag 22 januari 2012

Uppträda och berätta


FIFA 12 OCH RAKETER
- Just nu har min pappa åkit till Denver och han har flugit dit. Jag tror att han jobbar och säljer sikte. Min pappa har tillverkat sikte till hagelbössa. Han har kommit i tidningen.
Erik
- Jag har fått FIFA 12. Jag har vunnit varenda match. Jag fick FIFA 12 för 2 veckor sen. Jag kör på amatör.
Martin
Fråga till Martin
- Vad är amatör?
Jonathan
- Det är enklare nivå . Proffs, cv proffs, amatör.
Martin
- Gjorde du 110 mål på en match?
William
- Nej, 10 mål.
Martin
- Jag var i Sälen på nyår och det var tråkigt att åka skidor.
Flicka
- När jag skulle bygga en nyårsraket så tog jag tråd som tak. Så la jag in ballonger så blåste jag upp en. Och sen så gjorde jag en knut och sen så gjorde jag ett hål och satte in ballongen där. Och så när jag skulle prova den så klippte jag där jag hade knytit och så flög den i väg. Så låt det som nån prutta.
Jessica
- Jag har skrivit i skolan om min idol. Isak  är min idol därför att han är snäll. jag har haft han som vän sen jag gick i nollan.
Isac

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar