Sidor

fredag 4 februari 2011

Tummen upp, tummen ner


JAG LÄNGTAR TILL
Veckans fråga är:
Jag längtar till och jag längtar inte till:
- Mitt kalas och till sommaren så man kan åka båt.
- Längtar inte till nästa vinter.
Filip
- 15 mars då min mormor och morfar skall hämta husbilen.
Albin
- Nästa vecka då jag skall åka till Åre och till sommarlovet och min födelsedag.
- Längtar inte till nästa höst.
Clara A
- Längtar till sommarlovet och till min födelsedag.
- Längtar inte till vintern.
Jenny
- Lördag då jag skall spela snickarcupen i Lindome.
- Längtar inte till i morgon.
Isac
- Längtar till 20 juni för då skall jag till Cypern.
- Längtar inte till i morgon.
Henrik
- 3:dje mars då jag fyller år.
- Längtar inte till i morgon.
Erik
- Min och Sofies födelsedag.
- Längtar inte tills i morgon.
Anna
- Längtar till sommaren.
- Längtar inte tills jag kommer hem för då skall jag diska.
Josefin
- Längtar till att åka skidor och till Spanien.
- Längtar inte tills nästa vinter.
Hugo
- Längtar till fredag för då skall jag till Farmor för att åka vidare till Tailand.
- Längtar inte tills jag kommer hem.
Clara T
- Längtar till min födelsedag.
- Längtar inte till slask.
Julia
- 9 juni som jag kommer att berätta senare.
- Längtar inte till vintern.
Evelina E
-Längtar till jag tappar en tand.
-Längtar inte tills jag dör.
Pojke
- Längtar till våren.
- Längtar inte tills i morgon.
Gustav
- Längtar tills i övermorgon då jag skall till Brasilien där jag skall vara i 3 veckor.
- Längtar inte till att veckorna tar slut.
David
- Längtar till sommaren då Jenny och jag skall till Danmark. Och så längtar jag tills när jag fyller år den 21 april.
- Längtar inte till en sådan vinter som varit.
Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar