Sidor

fredag 18 februari 2011

Sportlovet, fotbollstunering


FOTBOLLSTUNERING
Tisdag på sportlovet var det fotbollstunering i Bergagårdsskolans gymnastikhall.
Vi gick dit och tittade med våra barn.
Så här sammanfattar de tuneringen.
- Jag kände många av killarna. Kul.
Albin L
- Häftigt när bollen rulla på väggen. Min kusin var med.
Evelina W
- Fräckt när bollen for upp på väggen och träffade högtalaren. Fräckt när bollen flög på väggen. Det kändes som bollen skulle flyga mot oss.
Louise Ed
- Det var kul att titta på.
Filip
- Vissa av spelarna sprang gör snabbt. Vissa var görsnygga i håret.
Sofia- Det var bra passningsspel.
Viking
- Roligt när bollen flög på högtalaren.
Malte
- Jag kände många och det var roligt att titta på.
Joakim
- Roligt att se på passningsspelet.
Carl
- Jag är inte fotbollsintresserad så det var inte roligt.
Hugo
- Jag gillar inte fotboll. Våra pingistuneringar var roligare.
Julia
- Roliga namn hade lagen. Det var roligt att titta.
Anna
- Killarna spelade bra. Jag tröttnar för jag får följa med pappa på matcher med ishockey.
Tilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar