Sidor

måndag 6 september 2010

Uppträda och berätta



MITT SOMMARLOV- Jag har kört gummibåt. 9.8 hk
Alex
- Jag har varit på Liseberg och åkt slänggungan.
Pojke
- Vart på Liseberg och åkt flumeride.
Pojke
- Vart på Kolmården
Albin H- Jag har skjutit luftgevär. Jag fick 10.8 poäng.
Pontus
- Seglat optimistjolle.
Erik
- Paddlat kajak och varit på Astrid Lindgrens värld
och tältat i ösregn.
Stina
- Vart i Norge. Vi åkte linbana på ett berg och åkt dressin.
Tilda
- Jag har varit i Danmark. Jag har badat i Danmark. Och vart i Borås djurpark.
Evelina
- Paddlat kanot. Mest i sjöar. Jag har vart på brandstationen.
Flicka
- Jag har paddlat kanot i en jätte ström bäck. Jag har vart på Liseberg och åkt Balder.
Anna
- Jag har vart i Grekland och seglat.
Clara
- Jag har tältat på Skrea Strand tillsammans med Julia.
Linnéa
- Har vart på Liseberg och åkt Balder och höjdskräcken.
Pojke
- Jag har badat hos mormor i Östergötland och i Hästen.
Alfred
- Jag har vart på Lisberg tre gånger i sommar.
Pojke
- Jag har varit i polkagrisstan Gränna. Och i Sveriges största vattenpalats vid Gränna.
Irma
- Jag har spelat gitarr och sjungt jätte mycket.
Björn
- Jag har varit på Svalbard.
Anna-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar