Sidor

måndag 6 september 2010

Tummen upp, tummen ner


DETTA ÄR JAG BRA PÅ
DETTA VILL JAG BLI BÄTTRE PÅ
- Skridskor och inlines.
- Städa mitt rum
Clara T- Jag är bra på att fiska.
- Läsa
Hugo B- Jag är bra på fotboll .
- Städa mitt rum.
Evelina- Jag är bra på att dansa och att sjunga.
- Att spela saxofon .
Stina- Jag kan sjunga och dansa.
- Bättre på saxofon.
Tilda- Jag är bra på trummor.
- Men vill lära mej mer.
Pontus- Jag är bra på att cykla.
- Jag vill bli bättre på flöjt.
Erik H- Jag är bra på att segla.
- Städa mitt rum och saxofon.
Albin H- Bra på armbrytning.
Filip
- Jag är bra på att tycka om Babban och Anna-Lena.
- Jag vill lära mej att komma i tid till samlingen.
Sofia
- Jag är bra på gymnastik.
- Jag vill bli bättre på flick-flack.
Linus
- Jag är bra på innebandy, tennis och fotboll.
- Jag vill bli bättre på att sätta på TV:n där uppe
Albin L
- Jag är bra på fotboll.
- Städa mitt rum.
Elias
- Jag är bra på att göra konster på cykeln och att dansa.
- Jag vill bli bättre på trumpet.
Anna
- Jag är bra på innebandymålvakt.

- Städa.
Pojke
- Jag är bra på att spela fiol, konståkning.
Louise
- Jag är bra på att leka.
- Vill bli bättre på att leka.
Pojke
- Att klättra i berg.
- Matte.
Alfred
- Tvätta allas cyklar.
- Skridskor.
Flicka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar