Sidor

fredag 12 februari 2010

Tummen upp, tummen ner



IBLAND ÄTER JAG GODIS I SMYG
(av förklarliga skäl kan vi inte skriva några namn).
- När min mamma duschar och min bror sitter vid datorn, då brukar jag ta godis i skåpet.
Pojke
- Jag har två olika ställen. Ett , när mamma är bort brukar jag ta maränger i ett skåp, och när jag sitter vid soffan har jag lagt godis vid TV så jag kan ta godis.
Pojke
- Jag brukar ta i ett skåp när mamma inte är hemma. Jag tar godis och ostbågar. Min godisgömma är i tvättstugan.
Pojke
- När min mamma åker till simskolan med mitt syskon tar jag chips i en skål och cola och dricker och sätter mig framför TV.
Pojke
- När min pappa kör min bror på träning brukar jag ta chips och godis och ibland när jag är hemma själv.
Pojke
- Jag brukar ta med pengar till skolan och köpa godis.
Flicka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar