Sidor

fredag 9 maj 2014

Tummen upp, tummen ner

Ingen annan vet att jag...
Vad kan barnen berätta om sig själv som de 
tror att ingen annan av oss vet?Vi tycker att det var
fint att barnen berättade så personliga saker. 
Alla barn tog varandra på stort allvar.
Här är svaren
Ingen annan vet att jag:
- gillar fiskar.
Pojke
- älskar djur.
Ellen
- gillar att fiska krabba.
Elias B
- har en snygg cykel.
Isak K
- är en spelnörd.
Oscar B
- jag får ett långt hårstrå varje år på kinden.
Pojke
- ska med Flicka på båtsemester.
Natalie
- blir sjösjuk.
Daniel
- är mittemellansämst på att åka gocart.
Henning
- har en utåtnavel.
Jack
- har fått en radiostyrd Porsche av min mammas kille.
Pojke
- tyckte en kille va brun och snygg i Turkiet.
Flicka
- och min lillasyster sover i samma säng som jag.
Flicka
- har över 50 gosedjur.
Wilmer
- vann gocart  på Markus kalas, båda gångerna.
Alexander
- saknar min snutt.
Elias P
- inte gillar choklad så jättemycke.
Simon
- gillar köra båt.
Lewin
- är rädd för spindlar och ormar.
Lucas
- gillar kaniner.
Karolina
- kommer få en ny kusin.
David
- sover med gosedjur.
Pojke
- brukar gå runt med glasögon.
Emrik
- har 7 gosedjur.
Ayleha
- är allergisk mot myggbett.
Hugo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar