Sidor

söndag 10 juni 2012

Uppträda och berätta

Konsert vid Golfen
- Att jag har varit och spelat blockflöjt på en konsert nere vid Golfen och det var andra instrument där också och spela olika låtar. Att det var en låt, den var "Euphoria", men det var ingen som sjöng och så spela dom "Harry Potter", och så spela dom en jag inte kommer ihåg vad den heter och då sjöng iallafall min kusin solo.
Hilda
Frågor till Hilda:
- Hur länge var ni där?
Elis
- Kommer inte ihåg hur länge vi var där.

Musical i Hönö kyrka
- Jag har varit med på en musical, jag pratade.
Melker S
- Jag var också med.
Anna, Jessica, Alva
- Var den bra?
Arvid R
- Ja.
- Tyckte du det var kul? Var det pirrigt?
Hilda
- Nej, jag tyckte det var kul.
- Jag tycker fortfarande att det var lite trist.
Elis
- Vad handlade den om?
Viktor
- Om en ängel som hette Gloria. Någon klippte av vingarna men till slut kom hon upp igen. Den hette "Ängel utan vingar".

Fotbollsträning
- Igår på våran fotbollsträning fick vi spela beachvollyeboll, kub och boule istället för att träna fotboll för dom stora hade match.
Pontus

Kaniner
- Jag har fått två nya kaniner.
Alva
Fråga:
- Vad heter dom?
- Dom har inget namn än.
- När fick du dom.
Hilda
- På söndan.
Anna-Lena har förslag att de ska heta  Anna-Maria och Ebba-Lena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar