Sidor

fredag 11 mars 2011

Uppträda och berätta


- Pappa har fyllt 38 år. Vi hade kalas med hans och mammas kompisar och på söndag hade vi släktkalas.
Evelina W
- I lördags fyllde min bror 13 år. Vi var på bio och såg Trassel i 3D och sedan var vi på Burger King. Min bror fick ett mobilsmycke av mej.
Evelina HKursiv
- Lämnat fiskebåt i Danmark. Silvervåg heter båten. Det tog 6 timmar att köra över. Vi var på ett badhotell.
Joakim
- Min storebror Christian var på besök över helgen och Casandra. Vi spelade på Facebook och det var kul.
Hugo B
PAUSMUSIK :
MÅNS OCH PONTUS SPELADE DRAGKEDJEROCK FÖR OSS!!
- Innebandy match: Förlorade med 4-3. Jag la ett mål av tre.
Henrik
- Lekt med min kompis Ellen. Hon går på Hedenskolan. Evelina gjorde legodansen.
Evelina W
- I fredags lekte jag med Evelina W. Vi gjorde chokladbollar med strössel.
Evelina H
- Jag och Hugo har hämtat en fyra metersgarn. Granen vägde mer än två pappor. Och sedan såg vi 30 kungsgranar som någon tryckt in i en tall. Hugo såg det.
Joakim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar