Sidor

fredag 11 mars 2011

Uppträda och berätta


- Jag har sett på TV. Huset Anubis på Nickelodion. Jag har spelat krocket mot min bror och syster och jag vann. Jag skall åka till Spanien om 3 månader.
Evelina H
- Vad skulle jag säga nu: Jag har tittat på bio. Hotell Gylleneknorren. Den var bra. Min kompis Thelma var med. Vi var och åt på Mc Donalds.
Evelina W
- I helgen har jag varit hos morfar och Yvonne för att mamma och pappa har varit på 40 års fest. Morfar hade tagit bort gipset. Något som inte är jätteroligt är att jag skall sätta upp en spegel i mitt rum.
Tilda M
- Min lillebror har haft pyjamas party och jag har varit på Bowling kalas detta är helgen och jag har spelat cup. Minilirar cupen. Spelade oavgjort första matchen, nästa match förlorade vi och den sista vann vi.
Gustav L
- Innebandy match. Vårt lag ledde med 2-0. Sedan fick vi 5 mål i baken. Jag la inget mål.
Henrik
- Jag har varit hos pappa i helgen. Vi har varit och flyttat kaninburen hos mormor i helgen för att kaninen inte ville få besök av råttor.
Julia
- Jag var på Irmas Bowling kalas. Linus och jag vann. Jag vann över Gustav på min bana. Vi åt hamburgare och så fick vi glass. Vi fick inget godis.
Måns
-Jag var på Bowling kalas. Jag låste in tjejerna så de blev sura.
Linus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar