Sidor

fredag 21 januari 2011

Uppträda, berätta



HOCKEYMATCH OCH FRÅGOR TILL CAMILLA
- Igår spela vi hockeymatch och då stog Elis B. Vi hade min pappa som tränare. Och vi förlora med 3-12.
Andreas
- Min lillasyster fyllde 5 år. Pappa gjorde 5 tårtor och på morgonen fick hon ett Pippihus. Och hon blev glad som bara den
Fredrik
- På lovet var jag i Trysil åkte skider.
Clara A
- Jag lekte med Moa igår.
Julia
- Jag har spelat innebandymatch. Vi förlora med 3-2. Och jag la andra målet.
Henrik
- Jag var i Borås och var på ett vattenland. Och jag sov på Scandic hotell.
Tilda

Camilla Lidström har börjat hos oss på Opalen och hon fick berätta om sig och efter det barnen ställa frågor till Camilla.
- Jag heter Camila Lidström. Jag är 39 år men jag fyller 40 år i mars. jag har två pojkar som är 13 och 10 som heter William och Jakob. Jag har en hund, en boxer och heter Doris. Den har stora kinder.
- Gillar du fotboll?
Isac
- Ja, jag gillar fotboll.
Camilla
- Är hunden 7 i hundår?
Julia
- Nej, människoår. Nu är Doris äldre än vad jag är i hundår.
Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar