Sidor

fredag 15 januari 2010

Julklappar



MIN BÄSTA JULKLAPP
-jag vill berätta vad jag fick i julklapp. Wii och en gitarr.
Flicka
- jag fick ett Nitendo DSI.
Flicka
- jag vill berätta, jag fick ett Nitendo DS.
Flicka
- jag vill berätta vad jad fick i julklapp. Ett modellplan, vantar, sen var det en hamster. Den heter Josefin och så är den svart. Den har min mammas gamla bur, hon har haft en mus.
Pojke
- jag fick ett Nitendo DS också.
Flicka
- jag har fått ett notställ, och så har jag fått en mandalabok, och så har jag fått en klocka.
Flicka
- jag fick ett Wii och en MP3.
Pojke
- jag fick en ny hockeyklubba och ett mål och en diskolampa och en Green Day skiva.
Pojke
- jag vill berätta vad jag fick på julafton, en pistol.
Flicka
- det är många saker som jag fick, X-box360, fotboll, 8 innebandybollar, en sparkcyckel.
Pojke
- jag fick ett notställ, så fick jag också en klocka. Det är också en Hallo Kitty klocka, men den är svart. Och ett spel till Wii som heter Super Mario Bros
Flicka
- jag har fått en ny cyckel, så har jag fått ett stort Coronaspel, och ett spel till Wii.
Pojke
- ett Mario Cart, så jag kan måla masker.
Flicka
- jag fick ett spel, en boll och lite LEGO.
Pojke
- jag fick en MP3.
Flicka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar