Sidor

fredag 13 november 2009

Tummen upp, tummen ner.

OM JAG FICK VÄLJA......
Jag vill helst vara:
......snäll
- vill bara var det.
- om man missar målet kan jag säga "försök igen" till den som missade målet.
......smart
- man kan göra svåra saker enklare om man är smart.
.....pålitlig
- vet inte, men jag vill.
- kompisarna litar på mej.
- får fler kompisar.
- jag gör inga dumma grejer mot mina vänner.
- då är man snäll och lite smart. Om någon litar på en kan man låna ut pengar och leksaker.
- så man kan lita på mej, om jag lånar något så lämnar jag tilbaka det.

DETTA VISSTE DU INTE OM MIG.
- jag gillar att cykla.
- jag har åkt dressin.
- jag kan åka minimoped.
- ingen visste att jag älskar katter.
- jag kan trixa med en innebandyboll.
- jag smusslar med godis hemma.
- jag har kört en HV71spelare i en golfbil.
- jag har spelat Wii medena av världens bästa ishockeyback.
- ingen vet att jag ska få en dator på julafton.
- jag har åkt i en svart limmosin.
- jag har träffat Niklas Alexandersson.
- våra kung har kört över mina skidor.
- jag kan snickra möbler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar