Sidor

torsdag 5 juni 2014

Kunskapsdagen Lego Chima

Lego Chima
Max W vill veta allt om Lego Chima.
Vi hittar det som vi berättar för barnen här.
http://www.lego.com/sv-se/chima/world-of-chima/land-of-chima
Efter att vi berättat om Lego Chima var det flera 
barn som inte alls visste vad det hade handlat om. 
Så vi bestämde att Max W ska ta med filmer
 om Lego Chima så att alla förstår vad Lego Chima är.

Så här sa barnen om det som de fått veta:
- Nu kan jag allt.
Max W
- Lärde mej allt.
Elias P
- Allt va nytt för mej. Jag visste inte att Lego Chima fanns.
Emrik
- Jag lärde mej inget speciellt.
Ivar
- Allt va nytt för mej.
Pojke, Lucas
- Allt va nytt för mej, jag kunde inget.
Natalie
- Jag kunde redan allt, fast det va ändå bra berättat.
Pojke
- Jag lärde mej allt. jag visste inte ens att det fanns Lego Chima.
Pojke
- Jag har typ lärt mej allt.
Alexander, Wilmer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar