Sidor

fredag 4 april 2014

Uppträda och berätta

Yes, we can dace
Liza och en flicka dansar och sjunger för oss
till Oscar Zia "Yes, we can dance.

Pappa fyller år

- Min pappa fyller år på fredag.
Elias P
Frågor till Elias:
- Hur många år ska han bli?
Wilmer
- 41.
- Har ni förberett någon överraskning eller en present??
Flicka
- Jag har gjort det, men jag vet inte om mamma har gjort det.
- Får man tårta på kalaset? 
Alexander
- Tror det.
- Vad ska du ge honom?
Henning
- Det tror jag inte jag säjer.

Storasyster fyller år
- Min storasyster fyller år idag.
Max E
Frågor till Max:
- Hur många år fyller hon?
Ellen
- 18.
- Vad fick hon i present?
Pojke
- Jag tror inte hon fått nåt. Vi fira inte i morse.
- Har du busat på hennes födelsedag?
Henning
- Ibland. Hon går typ aldrig på det.
- Vad heter hon?
Lova
. Moa.
- Har du gjort nån present?
Natalie
- Nej, men jag ska göra .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar