Sidor

fredag 8 november 2013

Kunskapsdagen Kronprinsessan Victoria

Kronprinsessan Victoria

En flicka som går hos oss på Opalen vill när det är kunskapsdag veta mer om
Kronprinsessan Victoria.
Här hittade vi det som vi berättade
om Kronprinsessan Victoria:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kronprinsessan_Victoria

Vi frågade flickan om hon var nöjd med det hon fick veta:
- Ja. Jag har gett Victoria en flagga.
Flicka
- Jag visste inte att Victoria delade ut pris på teckningar.
Emrik
- Jaisste inte att hon haft 2 män.
Elias P
- Jag visste inte att Victorias barn kunde bli Kronprinsessa.
Liza
-Jag visste inte hemligheten.
Ebba, Elias B
- Jag visste inte att Victoria träffade Daniel på gymmet.
Alma
- Jag visste inte att Daniel va på gymmet och att hon blev kär.
Pojke
- Jag visste inte att hon delade ut pris.
Pojke, August


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar