Sidor

måndag 4 april 2011

Uppträda och berätta



SAMLA SKROT, BADA I TUNNA
- Jag var på Lorensberg med min bästa kompis och våra mammor. Jag och min bästa kompis fyllde 40 år så vi blev överraskade med middag och show. En trollkarl trollade helt fantastiskt.
Camilla
- Jag och Henry och HugoSamlade skrot bakom Spindeln i helgen. Vi ska bygga en cykel. Jag har kollat på film, "Ronny och Ragge". Jag har fyllt år och haft kalas, då åkte vi rutchkana.
William
- Spelade sista matchen i innebandy både med 00 och 01:or. Vi vann över seriemästarna med 01:orna.
Henrik
- Jag har sovit över hos Moa från fredag till lördag. På lördagen hade min kusin kalas.
Clara T
- I söndags lekte jag med Kim. Vi åkte rullskidor, spelade fotboll, gjorde ett hopp för cyklar och det gick inte så bra för mej för jag kunde inte hoppa med cyklar.
Evelina E
- Jag har varit i Härjedalen och åkt skoter och jag har kört skoter. Vi badade i en tunna också. Vi åkte sju mil med skoter.
Ewelina W

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar